5 клас
13.03.2020
Тема уроку: "Різноманітність організмів: Рослини і Тварини"
І. Перегляньте відео та завантажте презентацію і складіть короткий конспект за темою.
ІІІ. Тестова робота (обов"язкова для виконання )
Для виконання тесту перейдіть за посиланням
https://join.naurok.ua/?_ga=2.144919412.170170257.1584386812-570885114.1569166761
( УВАГА код доступу 885636, тест потрібно виконати до 20.03.2020, оцінки за тестування будуть перенесені до журналу)
ІV. Домашнє завдання: опрацювати § 34, виконати практичне завдання і оформити спостереження у зошиті стор. 151
Будьте здорові!!! До зустрічі у 20 кабінеті :)
18.03.2020Тема уроку: "Різноманітність організмів: Гриби і бактерії"
І. Цікава історія
«Одного разу німецький мандрівник Ріхард Крумбгольц дуже поспішав тропічним лісом у темряві. Несподівано на галявині лісу він побачив дивовижне яйце, яке було вкрите щільною оболонкою. Яйце зростало просто на очах - ставало все більшим і більшим. Раптом шкірка яйця тріснула рівно посередині й на поверхню показався блискучий капелюшок жовтогарячого кольору. Капелюшок сидів на довгій білій ніжці, яка швидко прямувала вгору. Тоді Ріхард зрозумів, що це гриб. За дві години гриб витягнувся на два метри вгору та з-під капелюшка вискочило біле ажурне покривало, що впало майже до землі. Ставало все темніше, а гриб почав світитися. Мандрівник спостерігав це сяйво кілька годин, а потім пішов. Коли він повернувся зранку, знайшов лише згусток слизу, а гриб-велетень зник. Потім Крумбгольц з'ясував, що йому пощастило побачити дуже дивний гриб - кільчастий диктіоформ, що зростає у тропічних лісах Північної Америки. Аборигени називають його «дамою під покривалом» і вважають його духом лісу.»
Ось і сьогодні ми з вами будемо знайомитися з дивовижними організмами які мешкають по всій планеті Земля. Бажаю вам натхнення і плідної роботи.
ІІ. Завантажте і перегляньте презентацію та відео. Повторіть будову рослин і тварин та ознайомтесь з будовою грибів та бактерій. (у зошиті складіть короткий конспект)
ІІІ. Дидактична гра «Четвертий - зайвий»
На слайдах 16, 17, 18, 19, по черзі,
висвітлюються чотири зображення. Ви повинні обрати зайве
зображення і пояснити, чому вважаєте його зайвим. Номер зайвого зображення
записати до робочого зошита, на екрані з'являється вірна відповідь, Ви звіряєте свою відповідь з тією, що на екрані та ставите « +» за вірну та «-« за
не вірну відповідь.
ІV. Домашнє завдання
Опрацювати § 35, усно відповісти на запитання 7 стор. 156
На слайді 20 «Знайди завдання»
На екрані висвітлюються слова з пропущеними буквами. Діти, Вам потрібно вставити пропущені букви, з яких складеться завдання.
Ба...терії, тв...рина, ро...виток, одно...літинні, колоні...льні.
Отже, домашнє завдання: скласти казку про корисні та шкідливі бактерії (письмово у зошиті)
Будьте здорові!!! До зустрічі у 20 кабінеті :)
УВАГА !!! Нагадую, що сьогодні 20.03 завершується термін виконання тестової роботи (посилання розміщено у матеріалах уроку 13.03.2020)
20.03.2020Тема уроку: "Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості"
І. Завантажте і перегляньте презентацію та виконайте завдання (письмово у зошиті)
Завдання
Розгляньте запропоновані у презентації зображення рослин, тварин, грибів. Зверніть увагу на їх зовнішній вигляд, форму забарвлення і розміри окремих частин тіла. Це допоможе Вам розпізнати їх у живій природі.
Заповніть письмово у зошиті таблицю «Найпоширеніші організми України» (можете використовувати матеріал підручника § 36)
Організми Назва Отруйність Місце зростання чи мешкання
Рослини
Тварини
Гриби
Висновок: на підставі проведених досліджень зробіть висновок про багатоманітність живої природи України
ІІ. Перегляньте мультфільм «Казка про гриби» і виконайте завдання
Завдання до відео
Дайте відповіді на запитання (усно), а якщо є змога розкажіть про це рідним:
1. «Чому навчив вас цей мультфільм?»
2. «Як треба поводитися з
різними грибами?»
ІV. Домашнє завдання
Опрацювати § 36
Будьте здорові!!! До зустрічі у 20 кабінеті :)
УВАГА !!! Нагадую, що сьогодні 20.03 завершується термін виконання тестової роботи (посилання розміщено у матеріалах уроку 13.03.2020)
Матеріали до уроків природознавства (презентації, теоретичний матеріал, відео, тести, завдання до уроків) з 30.03.2020 розміщені на платформі Google-клас.
Google Classroom - безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google. Вас потрібно мати акаунт Google і код доступу до класу .
За шкільним розкладом буду розташовувати матеріали до уроків, презентації, відео, тестові матеріали, завдання в «Класі» у чіткій послідовності, а Ви зможете і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки. Усе це - на одній сторінці.
УВАГА 30.03.2020 на сторінках класів у Google Class буде оприлюднено графік онлайн консультацій (відеочат) з учнями і батьками щодо вирішення питань, які виникають при дистанційному навчанні.
Пам"ятаємо " Карантин - це не канікули!"
Код класів для приєднання:
5 класи (природознавство) 47laaaf
До зустрічі у Google Classroom