5 клас

13.03.2020

Тема уроку: "Різноманітність організмів: Рослини і Тварини" 


І. Перегляньте відео та завантажте презентацію і складіть короткий конспект за темою.


ІІІ. Тестова робота (обов"язкова для виконання )

Для виконання тесту перейдіть за посиланням

https://join.naurok.ua/?_ga=2.144919412.170170257.1584386812-570885114.1569166761  

( УВАГА код доступу 885636, тест потрібно виконати до 20.03.2020, оцінки за тестування будуть перенесені до журналу) 

ІV. Домашнє завдання: опрацювати § 34, виконати практичне завдання і оформити спостереження у зошиті стор. 151

Будьте здорові!!! До зустрічі у 20 кабінеті :)


18.03.2020
Тема уроку: "Різноманітність організмів: Гриби і бактерії"

І. Цікава історія

«Одного разу німецький мандрівник Ріхард Крумбгольц дуже поспішав тропічним лісом у темряві. Несподівано на галявині лісу він побачив дивовижне яйце, яке було вкрите щільною оболонкою. Яйце зростало просто на очах - ставало все більшим і більшим. Раптом шкірка яйця тріснула рівно посередині й на поверхню показався блискучий капелюшок жовтогарячого ­кольору. Капелюшок сидів на довгій білій ніжці, яка швидко прямувала вгору. Тоді Ріхард зрозумів, що це гриб. За дві години гриб витягнувся на два метри вгору та з-під капелюшка вискочило біле ажурне покривало, що впало майже до землі. Ставало все темніше, а гриб почав світитися. Мандрівник спостерігав це сяйво кілька годин, а потім пішов. Коли він повернувся зранку, знайшов лише згусток слизу, а гриб-велетень зник. Потім Крумбгольц з'ясував, що йому пощастило побачити дуже дивний гриб - кільчастий диктіоформ, що зростає у тропічних лісах Північної Америки. Аборигени називають його «дамою під покривалом» і вважають його духом лісу.»

Ось і сьогодні ми з вами будемо знайомитися з дивовижними організмами які мешкають по всій планеті Земля. Бажаю вам натхнення і плідної роботи.

ІІ. Завантажте і перегляньте презентацію та відео. Повторіть будову рослин і тварин та ознайомтесь з будовою грибів та бактерій. (у зошиті складіть короткий конспект)

ІІІ. Дидактична гра «Четвертий - зайвий»

На слайдах 16, 17, 18, 19, по черзі, висвітлюються чотири зображення. Ви повинні обрати зайве зображення і пояснити, чому вважаєте його зайвим. Номер зайвого зображення записати до робочого зошита, на екрані з'являється вірна відповідь, Ви звіряєте свою відповідь з тією, що на екрані та ставите « +» за вірну та «-« за не вірну відповідь.

ІV. Домашнє завдання

Опрацювати § 35, усно відповісти на запитання 7 стор. 156 

На слайді 20  «Знайди завдання»

На екрані висвітлюються слова з пропущеними буквами. Діти, Вам потрібно вставити пропущені букви, з яких складеться завдання.

Ба...терії, тв...рина, ро...виток, одно...літинні, колоні...льні.

Отже, домашнє завдання: скласти казку про корисні та шкідливі бактерії (письмово у зошиті)

Будьте здорові!!! До зустрічі у 20 кабінеті :) 


УВАГА !!! Нагадую, що сьогодні 20.03 завершується термін виконання тестової роботи (посилання розміщено у матеріалах  уроку 13.03.2020) 


20.03.2020
Тема уроку: "Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості" 

І. Завантажте і перегляньте презентацію та виконайте завдання (письмово у зошиті)

Завдання  

Розгляньте запропоновані у презентації  зображення рослин, тварин, грибів. Зверніть увагу на їх зовнішній вигляд, форму забарвлення і розміри окремих частин тіла. Це допоможе Вам розпізнати їх у живій природі.

Заповніть письмово у зошиті  таблицю «Найпоширеніші організми України» (можете використовувати матеріал підручника § 36)

Організми                        Назва                         Отруйність            Місце зростання чи мешкання

Рослини

Тварини

Гриби

Висновок: на підставі проведених досліджень зробіть  висновок про багатоманітність живої природи України

ІІ. Перегляньте мультфільм «Казка про гриби» і виконайте завдання

Завдання до відео

Дайте відповіді  на запитання (усно), а якщо є змога розкажіть про це рідним: 

1. «Чому навчив вас цей мультфільм?»

 2. «Як треба поводитися з різними грибами?» 

ІV. Домашнє завдання

Опрацювати § 36

Будьте здорові!!! До зустрічі у 20 кабінеті :)  

УВАГА !!! Нагадую, що сьогодні 20.03 завершується термін виконання тестової роботи (посилання розміщено у матеріалах уроку 13.03.2020)  

Матеріали до уроків  природознавства (презентації, теоретичний матеріал, відео, тести, завдання до уроків) з 30.03.2020 розміщені на платформі Google-клас.

Google Classroom - безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google. Вас потрібно мати акаунт Google і код доступу до класу .

За шкільним розкладом буду розташовувати матеріали до уроків, презентації, відео, тестові матеріали, завдання в «Класі» у чіткій послідовності, а Ви зможете і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні посилання та свої оцінки. Усе це - на одній сторінці.

УВАГА 30.03.2020 на сторінках класів у Google Class буде оприлюднено графік онлайн консультацій (відеочат) з учнями і батьками щодо вирішення питань, які виникають при дистанційному навчанні.

Пам"ятаємо " Карантин - це не канікули!"

Код класів для приєднання:


5 класи (природознавство) 47laaaf


До зустрічі у Google Classroom

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати